Alles over garantie, klachten en geschillen

We staan bij PadelAmigos voor kwaliteit. Daarom werken wij uitsluitend samen met gerenommeerde merken in de padelsport. We doen onze uiterste best om ieder product snel en in goede conditie bij je af te leveren. Uiteraard kan het een keer voorkomen dat er iets mis is met het product, bijvoorbeeld door beschadiging tijdens het verzendproces, of door een productiefout in de fabriek. Hieronder vind je veelgestelde vragen door andere amigos met betrekking tot garantie, klachten en geschillen. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail of WhatsApp ons gerust, we helpen je graag!
.

Snel hulp nodig?

Als je een vraag hebt die direct beantwoord dient te worden, stuur ons dan een bericht via WhatsApp of bel ons op 073 234 0405.
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00u.

Veelgestelde vragen over garantie, klachten en geschillen

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Voor sommige producten geldt ook een aanvullende verkopersgarantie van 2 jaar. We hebben uitstekende relaties met onze leveranciers. Zijn er problemen met je product als gevolg van foutieve productie, dan ruilen we het product voor je om. Deze garantie doet uiteraard niets af aan de wettelijke garantie.

Binnen 30 dagen na ontvangst kun je producten kosteloos retourneren. Uiteraad dienen de producten wel ongebruikt geretourneerd te worden in dezelfde staat waarin je ze hebt ontvangen.

We doen onze uiterste best om ieder product snel en in goede conditie bij je af te leveren. Mocht je toch niet tevreden zijn over de kwaliteit van het product dat we hebben geleverd willen we je vragen om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen. Dat kan via telefoon en WhatsApp (tijdens kantoortijden) en 24/7 via hola@padelamigos.nl. Afhankelijk van de situatie, zullen we dan altijd proberen te zoeken naar een passende oplossing.

Iedere situatie is anders, dat geldt ook voor klachten. Heb je een klacht over onze producten of onze service? Neem dan altijd zo snel mogelijk contact met ons op via Mail, WhatsApp of ons contactformulier. Wij nemen iedere klacht uiteraard uiterst serieus en zullen per situatie proberen een passende oplossing te bieden. Je krijgt van ons uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie.

Om een klacht goed te kunnen beoordelen vragen we in sommige situaties ook om een aantal productfoto's naar ons te sturen. Die foto's helpen ons om de situatie goed te kunnen inschatten. De productfoto's kunnen we ook gebruiken om in overleg te treden met de fabrikant zodat we samen kunnen zoeken naar een gepaste oplossing. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag of online via: https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/. Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/) .
Laten we vooral hopen dat we Amigos blijven en dat het niet zover hoeft te komen.

Jouw vraag niet kunnen vinden? Neem contact op