Reviews

Het delen van ervaringen is een belangrijk onderdeel van PadelAmigos. Door ervaringen te delen leren we als Amigos van elkaar en zo helpen we elkaar om steeds betere keuzes te maken. Of dat nu keuzes zijn voor een geschikt padelracket of de bespaalbaarheid van een bepaalde padelbal in verschillende omstandigheden. Op deze pagina vertellen we je meer over de manier waarop wij productreviews verzamelen. Hieronder vind je veelgestelde vragen door andere amigos met betrekking tot het verzamelen van productreviews. Staat jouw vraag er niet tussen? Mail of WhatsApp ons gerust, we helpen je graag!
.

Snel hulp nodig?

Als je een vraag hebt die direct beantwoord dient te worden, stuur ons dan een bericht via WhatsApp of bel ons op 073 234 0405.
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:00u.

Veelgestelde vragen over productreviews

Het delen van productervaringen onder onze amigos vinden wij erg belangrijk. We stimuleren onze amigos na een aankoop dan ook om een productreview te schrijven zodat andere amigos meer kunnen lezen over de bespeelbaarheid van bijvoorbeeld een racket en de voor- en nadelen. Productreviews worden dus enkel geschreven door onze klanten.

Naast het stimuleren van het schrijven van productreviews bij onze klanten voeren we periodiek ook zelf racket testen uit, waarbij we via een informatief artikel onze ervaringen delen. Tijdens zo'n test geven we producten ook een score op diverse onderdelen. Let wel: deze score beschrijven we enkel in een informatief artikel en zal niet de gemiddelde review score van producten beïnvloeden. Die score wordt dus enkel bepaald door klantreviews.

Doordat we het plaatsen van reviews alleen beperken tot onze klanten, weten we ook zeker dat diegene speelervaring heeft met een racket of padelbal. Dit draagt enorm bij aan de betrouwbaarheid van onze productreviews en dat zorgt ervoor dat de reviews jou écht kunnen helpen bij het maken van de juiste keuze.

Wij kiezen voor 100% transparantie op onze website. Dat betekent dus dat we zowel positieve als negatieve productreviews in principe altijd zullen tonen. Wel verwachten bij een negatieve review een korte onderbouwing van de negatieve ervaring, en vereisen we dat er geen scheldwoorden of ander grof taalgebruik in de review wordt gebruikt. Ben je dus ontevreden over een product? Deel dan ook jouw ervaring met korte onderbouwing zodat we er van kunnen leren.

Nee. Wij plaatsen alleen échte productreviews die door onze klanten worden geschreven. Wel zou het in de toekomst kunnen voorkomen dat we het plaatsen van een review belonen via een loyaliteitskorting op een volgende aankoop. Deze beloning zal dan uiteraard onafhankelijk zijn van de reviewscore.

Tussen het indienen van een review en het plaatsen van de review op onze website zit enige tijd zodat we de review even inhoudelijk kunnen controleren. We streven ernaar om reviews binnen 10 werkdagen te hebben gecontroleerd. In veel gevallen zal een review echter sneller worden geplaatst.

We zullen reviews niet plaatsen als we een review niet kunnen koppelen aan een bestaande klant. Op die manier proberen we de authenticiteit van de productreviews te waarborgen.

Daarnaast accepteren we geen scheldwoorden of grof taalgebruik in onze reviews en vragen we bij een slechte beoordeling altijd even een korte onderbouwing. Dit doen we vooral zodat we zelf kunnen leren van een slechte productervaring. Mocht er totaal geen onderbouwing worden gegeven kunnen we er in sommige gevallen voor kiezen om zo'n review niet te plaatsen.

Jouw vraag niet kunnen vinden? Neem contact op